Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P12a77v10e57l 94H90e29k

25. 2. 2014 13:41

Ivanpah je zajímavá elektrárna, ale krok dopředu to není, spíše krok zpět. A jak je to spotřebou zemního plynu a vody Ivanpahu, dělníku vědy?

0 0
možnosti

J70a32n 39N36o45v80á69k

25. 2. 2014 14:34

U vody je to inovativní v tom, že chladí vzduchem, takže jí ušetří asi 90% oproti běžným elektrárnám s parní turbínou. Plyn tam mají kvůli rychlejšímu rannímu náběhu a vyrovnávání výkonu, když jde velký mrak. To řešení je pěkné.

0 0
možnosti

Netradiční zdroje energie mě zajímají jen jako laika, ale jak článek Váš tak i páně Veverky jsem přečetl se zaujetím a jsem rád, že tu jsou oba. Oceňuji, že pan Veverka to nepsal nijak "agresivně", vyjádřil doufám své názory, i když pesimističtější. Pro oba R^R^

0 0
možnosti

J70a21n 25N45o50v26á21k

25. 2. 2014 14:36

Mě taky těší, že energetici zelenají a mají upřímný zájem o blaho ptáčků a želviček.

0 0
možnosti

co se divíte? žabičkáři jsou schopni kvůli výskytu pár kusů nějaké žáby zhatit stavbu, která má sloužit tisícům lidí. U nás se stavěl nový most a kvůli povodním měl být zavěšený bez pilířu, ornitologové spustili řev, že by to bylo nebežpečné proptáky, tak je most na pilířích. Takže když ekologická elektrárna griluje ptactvo, je to vítaný důvod omlátit to "zeleným" o hlavu. Ale aspoň dosáhli toho, co chtějí utopisté už 150 let....že létají pečení holubi

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1521x
Jsem dělník vědy, ekoterorista, malorolník zahrádkový, rozumbrada hospodský, sexuolog samouk, šofér, závozník, pan(í) na hlídání, všeználek, nenažranec nenažraný, domácí kutil, kuchtík i uklízečka. Většinu z toho dělám dokonce i rád. Teď mám ambici být i (amatérský) spisovatel. Dělám ve fabrice na rozum a inženýry a občas mi to i jde.

Seznam rubrik