Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Technická: „ČSSD dostala málo hlasů, protože o ně nebojovala. Čekali snad bratři a sestry“ – bratři a sestry jsou u lidovců. V ČSSD jsou „přátelé“.

2 0
možnosti

J31a54n 12N85o65v74á52k

27. 10. 2013 5:04

Jo, máte pravdu,

0 0
možnosti
Foto

Až to zbytečné urážení Němcové by se dalo souhlasit :)

3 0
možnosti

Tak hysterická hokyně, a je to. A taky souhlasím. :-)

2 0
možnosti

negativní kampaní se vymezila především levice. SPOZ viz zastavili jsme kalouska, a bannery čssd  dva tři dny před volbama

3 0
možnosti

Ještě jsem zapomenul podotknout: Ochraňuj nás Bůh!

0 0
možnosti

Mám obavu, že koalice bude ČSSD, KSČM, TOP. 111 mandátů, no kdo by to nebral?

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1521x
Jsem dělník vědy, ekoterorista, malorolník zahrádkový, rozumbrada hospodský, sexuolog samouk, šofér, závozník, pan(í) na hlídání, všeználek, nenažranec nenažraný, domácí kutil, kuchtík i uklízečka. Většinu z toho dělám dokonce i rád. Teď mám ambici být i (amatérský) spisovatel. Dělám ve fabrice na rozum a inženýry a občas mi to i jde.

Seznam rubrik